Jak zmienić dostawcę prądu? – To kosmicznie proste





Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej – warto wiedzieć!
Kto może zmienić dostawcę energii elektrycznej?
Każdy może zmienić obecnego sprzedawcę energii elektrycznej.
Jak zmienić dostawcę energii?
Wystarczy skontaktować się z Pulsar Energia. Można to zrobić poprzez infolinię, bądź wygodny formularz kontaktowy dostępny na naszej witrynie. Zadzwoni do Ciebie doświadczony pracownik Pulsar Energia i dobierze najlepszą ofertę. Po wybraniu odpowiedniej oferty, podpisujemy umowę – resztę zrobi Pulsar Energia
Czy zmiana sprzedawcy energii będzie dla mnie skomplikowanym procesem ?
Wszystkie formalności bierze na siebie Pulsar Energia. Procedura zmiany dostawcy jest bezpieczna i nie wymaga od Odbiorcy żadnych dodatkowych formalności. Zapewniamy profesjonalną obsługę i maksimum komfortu.
Czy w trakcie zmiany sprzedawcy energii mogę pozostać bez dostępu do prądu?
Absolutnie nie. Obecny sprzedawca energii ma obowiązek zapewniać ją do chwili rozpoczęcia dostaw z Pulsar Energia.
Dlaczego energia z PPE Energetyka jest tańsza niż u innych sprzedawców?
Nasza firma dolicza mniejszą marżę do każdej kilowatogodziny sprzedawanej Klientom. Nie mamy olbrzymich kosztów stałych, które charakteryzują gigantów na rynku. Jesteśmy Firmą nowoczesną, wprowadzającą innowacyjne rozwiązania dla Klientów, dzięki temu szybko odpowiadamy na wyzwania rynkowe.
Czy zmiana sprzedawcy energii jest bezpłatna?
Zgodnie z Prawem Energetycznym, zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest prawem każdego Klienta i jest zawsze bezpłatna. Taka zmiana pozwala na uzyskanie znacznych korzyści, bez ponoszenia kosztów na budowę kosztownej infrastruktury zmniejszającej profil zużycia Klienta. Warto powierzyć sprawy energii ekspertom, którzy tworzą zespół Pulsar Energia.
Ile czasu trwa zmiana sprzedawcy energii elektrycznej?
Termin ten jest regulowany prawnie i wynosi 14 lub 30 dni (zależy od tego, czy jest to pierwsza, czy kolejna zmiana operatora). Do czasu oczekiwania należy dodać termin wypowiedzenia umowy poprzedniemu operatorowi.
Od kiedy zaczyna obowiązywać umowa z nowym sprzedawcą?
Nowe warunki zaczynają obowiązywać w chwili wygaśnięcia umowy z dotychczasowym sprzedawcą. W ten sposób gwarantujemy ciągłość sprzedaży energii.
Czy po zmianie sprzedawcy energii otrzymam dwie faktury?
Tak, nasz Klient otrzymuje: fakturę od lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego za Usługi Dystrybucji energii oraz fakturę od Pulsar Energia za zużytą energię czynną. Faktury będą dwie, natomiast ich suma będzie niższa, niż wartość jednej faktury za sprzedaż i dystrybucję energii od obecnego sprzedawcy.
Jakie są zagrożenia związane z wyborem nowego sprzedawcy?
Nie istnieją żadne zagrożenia, proces zmiany sprzedawcy jest regulowany prawnie. Wszelkie formalności są pod pełną kontrolą, gdyż obowiązki pomiędzy sprzedawcą a OSD są ściśle określone. Przy zmianie sprzedawcy na Pulsar Energia można liczyć tylko oszczędności.
Czy w przypadku zmiany sprzedawcy energii muszę zmienić licznik?
Licznik poboru energii pozostaje ten sam, ponieważ jest własnością lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Dodatkowo odczytu licznika dokonuje nadal ten sam dystrybutor (cała procedura pozostaje bez zmian).
Kto będzie odpowiedzialny za naprawę awarii i uszkodzeń?
Wszelkie awarie zgłasza się jak do tej pory – dzwoniąc na Pogotowie Energetyczne pod numer 991.
Na rynku sprzedaży energii istnieją dziesiątki firm, znam tylko duże spółki, dlaczego miałbym Wam zaufać?
Pulsar Energia tworzą ludzie posiadający bardzo duże doświadczenie na rynku energii w Polsce. Dzięki zdobytej wiedzy, możemy zaproponować naszym Klientom najlepsze stawki za energię elektryczną i gaz ziemny. Wyróżniamy się znakomitą obsługą Klienta, solidnością w prowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy i uczciwymi warunkami umów.
Twoja korzyść i bezpieczeństwo są naszym nadrzędnym celem. Pozwól nam udowodnić, że na nie zasługujemy.